1. Contactgegevens van de Klant
- Naam
- Adres (inclusief postcode en woonplaats)
- Telefoonnummer (mobiel en/of vast)
- E-mailadres
2. Productinformatie
- Type apparaat (bijv. wasmachine, koelkast, droger, vaatwasser)
- Merk (bijv. Samsung, Bosch, Siemens)
- Modelnummer (vaak op een sticker te vinden)
- Serienummer (vaak naast het modelnummer)
- Aankoopdatum (indien bekend)
- Garantiegegevens (valt het nog binnen garantie?)
3. Probleembeschrijving
- Korte omschrijving van het probleem (bijv. apparaat start niet, maakt geluid, lekt water)
- Hoe lang bestaat het probleem?
- Hebben er al eerdere reparaties plaatsgevonden? (en zo ja, welke?)
- Eventuele foutcodes of waarschuwingen (bij sommige apparaten geeft het display een code aan)
4. Afspraakvoorkeuren
- Voorkeursdatum en -tijd voor servicebezoek
- Zijn er specifieke tijden waarop de klant niet beschikbaar is?
5. Betalings- en Serviceopties
- Voorkeursbetaalmethode (bijv. contant, pin, overboeking)
- Kiest de klant voor een spoedservice? (indien beschikbaar)
- Is er een servicecontract of onderhoudsplan van toepassing?
6. Overige Informatie
- Specifieke toegangsinstructies (bijv. codes voor een beveiligde ingang, parkeermogelijkheden)
- Opmerkingen of extra toelichting
Met deze informatie kunnen we vrijwel alles in kaart brengen wat nodig is om u goed te helpen en de juiste voorbereidingen te treffen voor een servicebezoek.