Service aanvraag

1. Contactgegevens van de Klant

  • Naam
  • Adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Telefoonnummer (mobiel en/of vast)
  • E-mailadres

2. Productinformatie

  • Type apparaat (bijv. wasmachine, koelkast, droger, vaatwasser)
  • Merk (bijv. Samsung, Bosch, Siemens)
  • Modelnummer (vaak op een sticker te vinden)
  • Serienummer (vaak naast het modelnummer)
  • Aankoopdatum (indien bekend)
  • Garantiegegevens (valt het nog binnen garantie?)

3. Probleembeschrijving

  • Korte omschrijving van het probleem (bijv. apparaat start niet, maakt geluid, lekt water)
  • Hoe lang bestaat het probleem?
  • Hebben er al eerdere reparaties plaatsgevonden? (en zo ja, welke?)
  • Eventuele foutcodes of waarschuwingen (bij sommige apparaten geeft het display een code aan)

4. Afspraakvoorkeuren

  • Voorkeursdatum en -tijd voor servicebezoek
  • Zijn er specifieke tijden waarop de klant niet beschikbaar is?

5. Betalings- en Serviceopties

  • Voorkeursbetaalmethode (bijv. contant, pin, overboeking)
  • Kiest de klant voor een spoedservice? (indien beschikbaar)
  • Is er een servicecontract of onderhoudsplan van toepassing?

6. Overige Informatie

  • Specifieke toegangsinstructies (bijv. codes voor een beveiligde ingang, parkeermogelijkheden)
  • Opmerkingen of extra toelichting

Met deze informatie kunnen we vrijwel alles in kaart brengen wat nodig is om u goed te helpen en de juiste voorbereidingen te treffen voor een servicebezoek.